Nieuws

Op zaterdag 18 maart gaat de croque-avond van de verkenners van Scouts Ename weer door, dit jaar ingekleed in Mexicaanse sferen: CROQUE’O LOCO!

!!! Druk hier om in te schrijven !!!

Boohoo👻🎃🧟‍♀️

Open Kamp Dagen bij Scouts Ename
Na een jaartje weggeweest, gaat de OKD dit jaar opnieuw door! Een feest voor jong en oud dat maar liefst 3 dagen duurt. Dit jaar met een licht gewijzigd programma.

Scouts Ename organiseert opnieuw een ontbijtactie om onze wekelijkse werking te ondersteunen! Dit jaar is het een Paasontbijt.

Wij verkopen gepersonaliseerde 'Scouts Ename kaartspellen'. Onmisbaar voor een échte scout!
Voor € 7 krijg je een kaartspel + speluitlegboekje.

Voor het zoveelste jaar op rij organiseren de verkenners en JIN van Scouts Ename een croque-avond om hun kamp in de zomervakantie wat te sponsoren. Als naam hebben we dit jaar gekozen voor 'The Lion Croque'.

Op zondag 1 december 2019 houdt Scouts Ename een ontbijtactie om de wekelijkse scoutswerking te ondersteunen. Wij bieden een gevarieerd ontbijtpakket aan.

Juli = op kamp gaan!
En dat doen we ook massaal. Maar wat is leuker dan op kamp een briefje krijgen van het thuisfront? Hieronder vinden jullie alle adressen van de kampplaatsen.

Hoera! Na een jaar van grote werken kunnen we beginnen denken aan het in gebruik nemen van de nieuwe lokalen. Daarom plannen we een feestelijke opening van de nieuwbouw op zaterdag 11 mei 2019. Iedereen is van harte welkom!

6 april 2019: Croque-avond tvv kamp verkenners

20 april 2019: Carwash tvv kamp jvk

27 april 2019: daguitstap

4 mei 2019: Kerselare (20u)