Daguitstap Walibi

09/05/2015 - 00:00
JIN

Beste leden en ouders,

Op zaterdag 9 mei 2015 gaat opnieuw onze jaarlijkse daguitstap door. Dit jaar gaan we met z’n allen naar Walibi in Waver. Om de inschrijvingen zo vlot mogelijk te laten verlopen vragen we om op voorhand in te schrijven, dit kan door het inschrijvingsstrookje in te vullen en samen met € 30 in een gesloten envelop te bezorgen aan de leiding.
De deadline voor inschrijven ligt op zaterdag 18 april en de inschrijving is slechts geldig na betaling, laat dit dus niet liggen! Na 18 april is het helaas niet meer mogelijk om in te schrijven.
Na 18 april zullen alle ingeschreven leden een mail ontvangen met verdere informatie, maar we kunnen al zeggen dat de bus zal vertrekken op het Enameplein rond 8 uur ’s morgens we en terug zullen zijn rond 18 uur. De exacte uren en verdere informatie volgen in de mail.
Voor verdere vragen of informatie kan u steeds de groepsleiding contacteren
 Telefonisch: 0474/600.306 (Sander)
 Mail: groepsleiding.scoutsename@gmail.com

Een stevige linker, en hopelijk tot dan,