Leeftijd:
17-18 jaar

De Jintak bevat de "anciens" van de scoutsgroep. Jongelui die veelal al heel wat jaren scouting achter de rug hebben en die nog even een jaartje kunnen genieten van het "lidzijn".

Hier zijn Jij en Ik een Noodzaak. Samen met hun leiding (of is begeleiding hier een beter woord?) beleven ze nogmaals heel wat scoutsavonturen zodat ze nadien klaar zijn om als volwassen mensen in het leven te stappen. Het scoutszijn is na het Jinjaar echter niet achter de rug: nadien wacht hen vermoedelijk nog een leidingcarrière.

Hieronder krijg je overzicht van de (bege)leiders:

Je kan hen bereiken op jin.ename@gmail.com

• Ailie Dupont (Takleiding)  +32 468 28 11 48

• Jan Van Laeken

• Ruben Van Eetvelde

✨ Het is weer zover, OKD bij Scouts Ename! ✨
✨ Een heel weekend feest met voor elk wat wils. ✨

♦VRIJDAG 18 SEPTEMBER♦
18u: Stoet met als thema 'Later word ik...'

JIN

Voor een volgeladen kapellekerk ging op zaterdag 2 mei onze jaarlijkse misviering in Kerselare door. De scouts vertrokken aan het scoutsterrein richting Kerselare en verzorgden de misviering samen met de vormelingen van de vijf torens.

JIN

Givers en Jin Scouts Ename proudly present:

CROQUE AHOY
★19th Night of the Croques★